Wednesday, April 23, 2008

Konserler

Bu yaz Dublin`e cok sevdigim gruplar geliyor. 22 Mayis`ta Red Jumpsuit Apparatus isimli bir grubun konseri var. Kendilerinin cok fazla sarkisini bilmesem de "Your Guardian Angel", "Cats and Mouse", "Face Down" gibi cok guzel sarkilari var kendilerinin. Gelmisken gitmemek ayip olur diye, ve bilet fiyatlari da gayet uygun (15€) oldugu icin konser sezonumu onlarla aciyorum.

Sonra 6 Haziran`da Malahide Castle`da Radiohead konseri var. Radiohead`in her ne kadar yeni sarkilarini cok bilmesem bu konsere gitmemeyi dusunmedim bile. Biletler biraz pahali belki (70€) kadar ama adamlari canli canli seyretmek icin kesinlikle deger bu ucret.

Sonra 22 Haziran`da Linkin Park konseri var. Bunun biletini henuz almamama ragmen, bu konsere de gidecegim kesin. Ilk albumlerinden beri takip ediyorum kendilerini, her ne kadar son albumlerinde bazi sarkilar cok zorlama gelse de; hala gitmem gereken gruplar listesindeler.

Ve su an aciklanan konserler itibariyla, en son gidecegim konser Metallica. Kendilerini gormeyi cok istiyordum, ve sonunda gorme firsatini buluyorum. Umarim dinledigim ve seyrettigim Metallica konserleri gibi muhtesem olur. Irlanda halk sarkisi olan Whiskey in the Jar`i Irlanda`da Irlandalilarla birlikte tek bir agizdan soylemek mukemmel olacak.

0 comments: