Saturday, April 12, 2008

Google Reader

Internet uzerinden ilgilendiginiz RSS feedleri takip etmenizi saglayan cesitli servisler var. Bunlarin baslicalari Google Reader , Bloglines , FeedShow , NewsGator . Web uzerinden RSS okumak gittikce yayginlastigi icin, her gecen gun yeni bir servis cikiyor karsimiza.
Ben bu yazida Google Reader`dan bahsetmek istiyorum. Feedlerimi ilk olarak Google Reader uzerinde toplamistim. Arabirimi cok hosuma gitmese de, bazi islev eksiklikleri haricinde oldukca guvenilir ve kullanimi cok kolay; hizli olmasi da cabasi. Icerdigi kisayol tuslari isinizi oldukca kolaylastiriyor. Kisayollarin ne oldugunu gorebilmek icin ?`ne basmaniz yeterli. Bu da yardim alabilmenizi kolaylastiriyor ve sizi, ufak bir seye bakmak icin yardim menuleriyle bogusma zahmetinden kurtariyor. Firefox`unuzu Greasemonkey ile zenginlestirdiyseniz, userscripts.org adresinden bulabileceginiz cesitli greasemonkey scriptleriyle Google Reader`inizi daha da zenginlestirerek mukemmel hale getirebilirsiniz.

0 comments: