Thursday, May 15, 2008

8 Mayis 2008

8 Mayis 2007`de gelmistim Dublin`e Google Irlanda`da calismak icin. Tam 1 yil gecti aradan. (1 yil 1 hafta) Zaman cok cabuk geciyor gercekten de. Gitmeden once Istanbul`da gezerken bir daha buralari hic gezemeyecegim diye dusunmustum, oyle olmadi gerci ayni sokaklarda gezdim tatillerde geldigim zaman, ayni denize baktim, ayni yemekleri yedim. Ama her defasinda farkli geldi bana Istanbul eskisine oranla. Surekli yasadigim yer olmaktan cikmis, tatile gittigim bir yer olmustu. Surenin sonunda tekrar Dublin`e donuyordum, hayatimin kurulu oldugu yere. Insan 1 sene kaldigi yere bile hayatimi kurdugum yer diyebiliyor garip de olsa. Belki 1-2 sene sonra geri donecegim, belki de baska bir ulkede veya sehirde olacagim, ama yine de su anda Dublin hayatimi kurdugum, evimin oldugu yer. Bunda ilk defa ailemden ayri yasamamin, kendi evimi tutmanin, kendi parami kazanmanin da rolleri var muhtemelen. Ancak yine de ilginc geliyor 1 senede 25 senede yasanilmis seylerin degismesi.

Hayat boyle birsey olsa gerek diyerek cikiyor insan boyle duygularin icinden. Kolaya kaciyorum belki ama ne yapayim baska birsey gelmiyor elimden.

Not: Haziran sonu tekrar Turkiye`deyim 7 ay aradan sonra :)

Not 2: Google`da calismakla ilgili ayri bir post da yarin gelecek bloga.

0 comments: